U utorak, 18.2.2020., u sklopu našeg projekta “Personal brand makeover” imate priliku sudjelovati na čak dva zanimljiva predavanja!

EU FONDOVI I RAZVOJ POSLOVNE IDEJE

Na ovom predavanju polaznici će usvojiti alate i vještine za iniciranje i planiranje projekta, što uključuje definiranje ciljeva, razradu poslova i izradu vremenskog i financijskog plana. Tijekom predavanja predstavit će se i mogućnosti sufinanciranja poslovnih ideja iz EU fondova. S obzirom na to da je predavačica Natalia Zielinska diplomirala projektni menadžment te uspješno provodi projekte više od 5 godina, na vlastitom primjeru će polaznicima predstaviti temu menadžmenta i njegovog značaja za poslovanje.

​Natalia Zielinska je Poljakinja s hrvatskom adresom. Diplomirala je europski studij i projektni menadžment na Sveučilištu u Wroclawu. Karijeru u Hrvatskoj je započela 2014. godine, kad je otvorila prvo poduzeće specijalizirano za pripremu EU projekata u Ogulinu. Osnivačica je prvog coworking prostora u Karlovačkoj županiji te prvog inkubatora za male poduzetnike. Nakon nekoliko godina i preko 25.000.000,00 kuna realiziranih projekata na ruralnom području Hrvatske, odlučuje se na preuzimanje Zagrebačkog poduzeća Euro Grant Konzalting d.o.o., koje je pod njenim vodstvom znatno poboljšalo poslovanje, proširilo tržište te nastavilo uspješno povlačiti EU fondove za svoje klijente.

KAKO PRODATI SEBE?

Iskustvo mi je potvrdilo da vrhunske tvrtke i prodavači rade na podizanju svojeg razumijevanja profesionalne, korporativne B2B prodaje, i to svakodnevno. Odgovorno tvrdim da će dobar prodavač (najčešće) dobro prodavati i bankarske usluge i automobile i IT rješenja… Pod navedenim nikako ne želim isključiti zakonitosti svake struke za koju se podrazumijeva da se poznaju „tehnikalije“, koje su preduvjet za bilo kakav uspjeh. Predavanje se temelji na jednoj kritičkoj premisi, a to je moje uvjerenje da, suprotno onome što većina neuspješnih prodavača (i tvrtki) smatra, prodaja nije situacijska. Prodaja nije ključno zavisna od tržišta (naravno, elementi poput veličine utječu na broj prodanih komada, tona itd.), tvrtke u kojoj radimo i/ili konkurencije. Prodaja prvenstveno zavisi o prodavaču, odnosno osobi. Dobrodošli na predavanje o demistifikaciji prodaje“, najavljuje Vedran Soric.

Vedran Soric ima više od 15 godina iskustva u prodaji te pružanju strateškog i operativnog vodstva u jedinstvenim izazovnim situacijama na teritoriju istočne Europe. U globalnoj korporaciji učvrstio je svoj status dinamične i organizirane osobe koja je usmjerena na rezultate. Iskustvom i analitičkim pristupom vodi organizaciju prema visoko postavljenim ciljevima, a svojom osobnošću s lakoćom rješava višestruka i složena prodajno-ljudska pitanja vezana na motivaciju. Još od fakulteta gaji posebnu strast prema javnim nastupima, u kojima s osmijehom prenosi znanje i iskustvo.

Ulaz je besplatan, ali prijava je obvezna na:
https://forms.gle/9KfuQ6XkWEqtut8J8 

Prednost imaju mladi od 18-30 godina.

Ova predavanja organiziraju se u sklopu projekta Personal brand makeover, u sklopu kojeg možeš osvojiti vrijedne nagrade! 🙂

Vidimo se!

%d blogeri kao ovaj: